Wednesday, April 4, 2007

*Sigh*

The pain.... is getting dear..


この孤独。 食べている私を… ゆっくり…
誰か… 助けなさい私を…

私を助けなさい...


Is there anyone out there can hear it too?


私の叫び…

叫ぶ私の悲哀...

私の死ぬ中心…


Is there anyone out there can see it too?


私の破損…

私の悲しい目...

私の死ぬ中心…


Does anyone know?


私の生命は。死んでいる。 私は人間でありもうたいと思わない…
私はそうこのの病人孤独な日である。

私が自分自身を自由に置くのを助けなさい。
すべてから私を放しなさい。


助けなさい私を…


ありがとう









Quelqu'un satisfont m'aident…

Alguém satisfaz ajuda-me…



No comments: